نوبازار در تیر ماه ۱۳۹۶ با ایده ی اولیه فروش انحصاری کالاهای نو و ارسال سریع برای مشتریان با بیزینس مدل B2C استارت خورد اما بعد از گذشت چند ماه با تغییر مدل کسب و کار به بازار آنلاین واسط خرید و فروش کالا با افزودن بیزینس مدل C2C با حفظ ایده ی اولیه کار خودش رو بصورت جدی شروع کرد و سرانجام در بهار ۱۳۹۷ بصورت رسمی راه اندازی شد. نکته قابل توجه برای استارتاپ نوبازار استقبال و بازخورد خوبی بود که در بازه یک ماه کسب کرد و یکی از اهداف اصلی این پروژه گسترش بازار خرید و فروش کالا و همچنین توسعه این بستر مطابق با خواسته های کاربران و تکنولوژی های روز دنیا بصورت مداوم می باشد، نوبازار اعتقاد داره یک استارتاپ از بدو تولد تا بلوغ می بایست روی توسعه کاربری خودش فعالیت کنه و مانند سایر استارتاپ های مشابه در یک فرمت قدیمی و تکراری باقی نمونه.
یکی از ویژگی های نوبازار استفاده از بستر ویدیویی برای تبلیغات و خرید و فروش اجناس هست، شاید بتوان گفت در سال ۲۰۱۸ استفاده از تصاویر برای هر نوع خرید یا فروش منسوخ شده و باید کاربران رو برای استفاده از ویدیو برای فروش محصولات یا اجناس شون و همچنین خریداران رو برای یک تصمیم بهتر برای خرید آماده کرد. تصور کنید قصد فروش یک خودرو رو دارید، آیا ضبط یک ویدیو علاوه بر صرفه جویی در وقت به بهتر معرفی کردن و نشان دادن اون خودرو کمک نمیکنه؟ و در مقابل اگر خریدار باشید اطمینان بیشتری در خرید حاصل میکنه.
نوبازار با بررسی نیاز و کشش بازار و همچنین سیستم های فعلی مشابه با چندین ویژگی جدید و منحصر به فرد پا در دنیای وب فارسی گذاشته که در ادامه به معرفی اونها می پردازیم.
خلاصه
با نوبازار می تونین در سرتاسر جهان کالا، خودرو، ملک و سایر اجناس دست دوم و نو و یا محصولات فروشگاه خودتون رو با عکس و برای اولین بار با ویدیو برای فروش بگذارید و با ابزا تخصصی جستجو، کالای مورد نظر خودتون رو سریع تر پیدا کنین! نوبازار با دسته بندی های متنوع در تمامی شهرهای ایران و جهان به تمامی فارسی زبانان این امکان رو میده تا به راحتی اجناس نو و یا دست دوم خودشون رو بخرن یا بفروشن.
تیم نوبازار
پروژه نوبازار محصولی از شرکت « راهکارهای وب سمیکال » توسط «پدرام علیپور» بنیان گذاری شده و « حافظ امیرکمالی» و «حامد توکلی» از هم بنیان گذاران این پروژه هستند.
وبسایت
info@nobazaar.ir