عوامل موثر در تجارت الکترونیک و کسب و کارهای اینترنتی

بانک اطلاع رسانی مصالح ساختمانی
آبان ۲۲, ۱۳۹۳
تایپایران
آبان ۲۷, ۱۳۹۳

عوامل موثر در تجارت الکترونیک و کسب و کارهای اینترنتی

از عوامل موثر در تجارت الکترونیک و همینطور کسب و کارهای اینترنتی می توان به تبلیغات ،برندینگ وبازاریابی اشاره کرد.هریک از این سه مورد سازو کار و روش های اجرایی متفاوتی در کسب و کارهای اینترنتی و یا تجارت های الکترونیکی دارند.اولین و شاید اصلی ترین عاملی که در فروش و موفقیت شما بسیار زیاد موثر است ، توجه به برندینگ می باشد ، انتخاب یک نام مناسب که با کار شما مرتبط باشد یا بتواند المان هایی از فعالیت شما را برای مخاطب یادآوری نماید، ساخت نام و نشانه ی در خور شأن ، گویا و از نظر گرافیکی با کیفیت بالا و همینظور داشتن یک پالت رنگی مشخص از اقدامات لازم جهت برندینگ صحیح می باشد.

تبلیغاتی که مرتبط با کسب و کارهای اینترنتی و تجارت های الکترونیکی می باشد بهتر است ترجیحاً و ابتداً در بستر فضای وب صورت بگیرد ، درست است که بازار هدف تنها به فضای وب محدود نمی شود اما شاید اولین مشتری های شما همان افرادی باشند که روزانه خیلی از وقت خود را در این فضا سپری میکنند لذا جذب این نوع کاربر با توجه به ماهیت فعالیت شما ، راحت تر از مخاطب های خارج از این فضا است حضور در شبکه های اجتماعی ، استفاده از تبلیغات متنی و گرافیکی از راه های ارائه تبلیغات در این فضا می باشد اما طبیعی است که تبلیغات درست و مهندسی شده در خارج از اینترنت تاثیر چشمگیری در موفقیت میگذارد و به نوعی برندینگ رو هم به همراه خواهد داشت.به منظور بازاریابی برای فعالیت و کسب و کار اینترنتی و یا تجارت الکترونیکی خود، میتوانید از چندین طریق این کار را انجام دهید ، استفاده از نیروی فیزیکی (ویزیت و یا تلفن)، ایمیل مارکتینگ ، شرکت در فروم های مرتبط و حتی حضور در شبکه های اجتماعی به منظور بازاریابی .

Share

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *